subota, 1. srpnja 2017.

Pokisla./ Wet.


Koliko vam se puta desilo da ste pokisli, potpuno nespremni na kišu i pljusak? Iznenadi li vas kiša?
Ja sam, kao, organizirana po tom pitanju, kišobran u autu uvijek čeka, ali jučer sam filmski pokisla.
Uopće nisam gledala vremensku prognozu, i otišla sam na posao u dugoj ljetnoj haljini, sandalama, još sam nafrčkala kosu, a auto sam sparkirala relativno daleko jer nije bilo bliže slobodnog mjesta.
U jednom trenutku pogledala sam kroz prozor i bilo je kao sivo, onda sam nakon nekog vremena pogledala opet i prozor je bio pod napadom kiše, samo se slijevalo.
Zaključila sam da će do kraja mog radnog vremena prestati.
Nije. Padalo je mahnito. Puhalo je. Padalo je i puhalo i hodala sam s naočalama u rukama. Čemu naočale, ionako se ništa kroz njih ne vidi od kiše.

 Haljina je samo skupljala vodu s poda. Frčke su otišle, ko da ih nikad nije bilo.
Vožnja petkom popodne, po kiši, u Zagrebu je uvijek ista. Ko da padaju sjekire, pa ljudi ne znaju kako voziti. Gužve, zastoji, ogromne kolone da na zelenom nemaš kamo krenuti, jer je s druge strane križanja čep.
Ali sve je to prošlo, i sretno sam došla doma.
Ostatak dana sam kisnula u psećim šetnjama, ali tad je kiša već bila pristojna.

How many times did the rain surprise you?
I am usually an organized person, and always have an umbrella in my car, and watch the weather forecast, but yesterday I did not check the forecast, and went to work in a maxi dress and sandals, with my hair curled.
I looked through the window during the day and saw clouds, the next time I looked through the window, my window was wet, rain sliding down the glass. I thought it will stop by the time I finish my work.
It didn't.
I walked from my work to my car, rain was falling, the wind was blowing, my curly hair went into the straight mode and my dress was soaking all the water from the street. I took the glasses of my face, there was no way I could see anything through them, with all the rain on them.

Driving home, on Friday afternoon, on a rainy day, is always confusing. As if it is not the rain but something poisonous falling from the sky, people driving slow and making mistakes, causing traffic jams.
It took me double the time to come home.
The rest of the day was also filled with walking in the rain, but later in the day rain was more normal.

Broj komentara: 9 :

  1. Call me crazy ali ja oobozavam letnje pljuskove :) Najavili su jedan za veceras i jedva cekam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali i ja volim ljetne pljuskove! Samo ne volim kad me ulove kad se vraćam s posla ;)

      Izbriši
  2. A jos je gore kad te pluskovi ulove kad ides na posa, a nemas kisobran :-(. Ili imas kisobran koji ti malo sacuva glavu a pola ledja ti mokro i plus cipele skroz propustile.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najviše mrzim kada počne padati kiša dok sam negdje napolju.Sve dok sam u kući sa knjigom uživam u kiši.Odličan post!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Da, dok sam doma onda je pljusak super :)

      Izbriši
  4. Ne pokisnem jer nikud ne idem hahaha, ali znala sam pokisnuti i to dosta puta dok sam išla u srednju školu. Od onda uvijek vučem mali kišobran kada vidim da se nebo oblači. Iako su ti mali kišobrani više puta poklekli pred pulskom burom dok sam studirala, a tamo kad pljusne baš bude poplava, a do stana ne mogu, ako ne posred bare.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mali kišobrani! Svaki je odletio iz mojih ruku, a neki su imali performance na vjetru pred mojim očima :D

      Izbriši

}, 10);